No Doubt - Spiderwebs

Vaknade faktiskt tjugo över tio idag. Och somnade inte om utan låg och läste ut min bok, så sjukt duktig är jag. Iförsig var det någon som väckte mig med sin morgonpigghet och ett telefonsamtal, usch å fy för henne.
Nu sitter jag dock och surar över att min rakyhyvel suger och har skurit upp hela mina ben. Smakade på mitt egna blod också och jag kan säga att Vampyrism inte riktigt är min grej men att mitt blod smakar verkligen järn, fick inte ens bort smaken med Coca Cola. Lockande eller inte?
Ska bege mig ut till stan idag och käka sushi, fönstershoppa och baka semlor, med Vickelicious! Och ikväll blir det en rolig och nykter kväll.

Love


Kommentarer
Postat av: Sarah

Halloj, hört nåt från mcd än? Jag har inte jobbat på senaste och kommer nog inte kunna på jobba under hela februari, så kan tyvärr inte fjäska in dig haha. :( Jaja, men vi ska fortfarande ses på torsdag eller? Är jennifer och linnea på? :) Puss!

2009-02-08 @ 01:15:46
Postat av: Johansson

Tack för igår Hanna ! :D

sötaste föräldrarna ! Ever ! Och jag hade bara en bild i huvudet när jag hälsade på dem (a)



Ps. Hörde att nån sminkade sig också :O

Inte okej ! Pussssss <3 Hoppas du hade en fortsatt trevlig kväll :)

2009-02-08 @ 14:17:24
Postat av: Sarah

Va synd... men hoppas dom hör av sig snart.

Åh, så kul!! :D Men vart ska vi vara, hemma hos mig går det nog inte tyvärr. PÖSSS.

2009-02-08 @ 19:09:03
Postat av: Victoria

LAGOM nykter

2009-02-08 @ 19:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0