Carolina Liar - Show me what im looking for

Fick 4 timmar sömn inatt så har mest gått runt som en zombie och mått dåligt under dagen. Sedan har det inte varit någon annan av tjejerna förutom Kajsa idag, så nu har vi haft lite "alone and learn to know eachother - time", mycket mysigt. Sedan under min samhälls lektion så kom vår lärare fram för att prata med mig och Kajsa om att bli intervjuade utav GP om att Fässberg fått en Elit - linje också kallat spetslinje. Fässberg börjar bli riktigt känt nu, grattis!
Härligt att bli utvald, först också! Så jag ställde upp och ska vara med i GP imorgon, med bild och allt.
Kommer säkert bli lika ful som förra gången jag var med fast då i GT.
Annars har det inte hänt så mycket mer förutom mer arbete men jag kan bara inte säga nej utan ställer upp men inte bara när det kommer till arbete utan människor och sådant, kan helt enkelt inte säga nej!
Mamma har också börjat tjata om någon middag imorgonkväll, måste tydligen gå. Och sedan efter det så försöker hon tvinga på mig att åka till mormor, farmor och farfar under sportlovet. Jag säger VETO!

Partille Johnny
är nog det roligaste just nu. Grät precis av skratt på grund av just denna bild. Finn ett fel- Johnny! Kolla på alla bilder och få dig ett riktigt gott skratt.

Puss

Kommentarer
Postat av: Johansson

Badrums Johnny, Bonde Johnny, Shemale, Bög Johnny haha den har allt :D

Riktigt sköna bilder och man kan fan inte hålla sig för skratt när man får se vad folket tycker om dem !

2009-01-17 @ 15:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0