Chris Brown - Head of the class

Ligger i föräldrarnas säng med tusen kuddar, duntäcken och laptopen inkopplad till tv:skärmen.
Det blev filmen Marie-Antoinette hela eftermiddagen/kvällen samt vit choklad och te och ett alltid lika långt och dyrt samtal till systern i Paris. Känns lite lyxig. Saknar bara ELLE, det vore som körsbäret på grädden, pricken över i:t eller vad man nu säger.
Dock har jag fått nackspärr på köpet (av lyxen). Lite som: Du får tre goda godisar om du äter en äcklig.
Haha vad fyndig jag blivit helt plötsligt med en massa metaforer och annat.

Jag stör mig lite på internet just nu, som var tredje sekund inte hittar någon signal men sedan kopplar upp sig igen. Det blir lite att man får gå in på en sida och hoppas att man tryckte rätt sekund, jag har ju ändå 66,666...% chans att trycka rätt sekund. Fast jag orkar inte göra något annat än att sätta på ännu en kopp te och sätta på vänner eller försöka överleva med ett halvt internet och bara ligga kvar där jag ligger, det får bli lite stelt i nacken imorgon. Samt i benen eftersom träningsvärken smyger sig in nu.

Love

Kommentarer
Postat av: Sarah

Bra! :) jag jobbar 17-22, vet inte om det är nåt i scandinavium, så kom när du vill! :) fast kan ju ha rast, men det brukar ju gå i alla fall två timmar av passet innan man får det.

Ses där! :D Puss darling.

2009-01-28 @ 18:27:38
Postat av: Johansson

Jag vill inte vara kreativ men hur vågar du ligga på det stället ;)

Haha jag behöver inte ens nämna nått tror du fattar vilken lek och med vilka leksaker som har utförts där <3

2009-02-05 @ 18:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0