Mcfly - Memory Lane

90210 och GossipGirl - två beroende framkallande serier som jag ägnade hela min fredagskväll och natt åt. Kalla mig tragisk men jag har faktiskt ingen lust att gå ut och supa varje dag och helg och tro att jag är så jävla cool. Inte heller sitta hos någon, uppklädd och dricka lite, där sedan någon bråkar och däckar och inget roligt händer.
Vem är tragisk egentligen?
Men nog om det, jag ska snart sluta plugga rättskunskap för att åka ner på stan, käka sushi och fönstershoppa med Carro. Fönstershopping är bra för hjärnan om man inte har några pengar. Inga oh nej ska jag köpa eller inte? Ingen ångest för att man spenderat alldeles för mycket pengar och har nu 78 kr att leva för resten av månaden. Ingen tröja som följer med för att man "var lite deppig" men som ändå hamnar längst bak i garderoben och aldrig blir använd.

Oj, snart går bussen. Kiss and tell!


Kommentarer
Postat av: Anonym

om du skulle haft chansen att gå ut varje kväll skulle du säkert ha gjort det. så säg inte att folk " tror " att de är så jävla coola bara för de har ett liv.

2009-01-10 @ 20:49:07
Postat av: Hanna

Hahahhahahhahaha jag får säga vad fan jag vill :D Det är ju min blogg.

Och är du säker på att jag skulle gått ut varje kväll, för det "tror" jag inte att jag skulle. Plus att jag säger inget taskigt eller hoppar på någon, folk går gärna ut och det gör jag med, jag säger bara att folk som tycker det är tragiskt att jag sitter ensam hemma ska förstå varför jag inte är ute och super varje dag och helg. Sluta hetsa upp dig och stå för vem du är också, och varför tar du det så jävla personligt "Anonym"?

2009-01-10 @ 21:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0