Norah Jones - Sunrise

Sista update: Jag och min mobil är nu nykära och jag älskar den. En work/sexig/Hanna mobil absolut! Den ska heta Tiger (med Engelskt uttal). Det var lite knepigt i början, jag gillade Tiger, han gillade mig men så plötsligt blev han tveksam och tog ett steg bak och slöt sig som en mussla. Jag blev jätte sårad, pappa försökte prata med Tiger men nej inget. Så plötsligt, när han insåg att jag var påväg att lämna honom för alltid så insåg han vilket vackert par vi kunde bli så han chansade och det blev vi.
Hanna <3 Tiger helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: Celine

Du är knäpp :)

2009-01-16 @ 10:13:03
Postat av: Tusse

Det är det minsta hon är ;) (L)

2009-01-19 @ 16:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0