Queen - Under Pressure

Del 2

Maj 2008

Helt plötsligt blev det så varm att man kunde sola


Dansen slutade, men först hade vi en sjuk rolig dansuppvisning


Och jag älskar bilden


Sedan åkte vi till Kalvsund för en helg och jag älskar det stället en solig dag i maj


Emma och jag var som två graciösa antiloper i sommargräset


Jag var brun och livet var perfekt


Det blev tjejkväll med melodifestivalen


Och jag åkte till Hannas herrgård och träffade söta Svante


Träffade också EMD, så cool som jag är


Juni 2008

Så var det juni och Emmas student stod högst på listan


Hela familjen Svedberg var där, som vanligt, men ingen sken ikapp med Emma


Det blev en massa soldagar


Middagsmys till klockan sent på natten med tjejerna. Vi var röda som kräftor


Skolavslutning och vi ville alla bara ha lov


Det blev fotbolls EM


Det blev till och med dopp i Poseidon - Hamnade i tidningen


Midsommar


Juli 2008

Och det var min födelsedag


Sedan tog jag modelbilder


Efter det, bar det av till Marseille


Med mys mamma och Emma


Sedan åkte vi vidare och pappa kom, till St. Raphael med sol...


Bad...


Och party!


Sedan en snabbtur till Cannes innan vi åkte hem. Sjukt maffiga båtar


Augusti 2008

Jag spenderade en tid på Brännö


Med min älskade Linnea


Samt mycket tid på Kalvsund


Med familjen Boyeaux


Och med vår båt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo det var minst sagt en rolig sommar

2009-01-07 @ 13:57:35
Postat av: Tussisis

Fyller du också i Juli? :D Haha jag med (H)

Slår vad om att jag är äldre än dig (a)

Ofta du träffade EMD ?! Gud vad avundsjuk jag är :O

2009-01-07 @ 19:35:58
Postat av: Tussisis

Fyller du också i Juli? :D Haha jag med (H)

Slår vad om att jag är äldre än dig (a)

Ofta du träffade EMD ?! Gud vad avundsjuk jag är :O

2009-01-07 @ 19:37:14
Postat av: emma

ååååh vår, sommar, värme! gud va härligt brun jag är på bilden när vi spelar tecknet! härliga tider det där

2009-01-12 @ 10:35:39
URL: http://missemmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0