The Fray - All at once

Kom precis hem. Det blev nästan 3 ½ timme lång föreläsning med en rast på 10 minuter om föreningar, ledare och kreativitet. Det kanske låter så tråkigt, rent ut sagt förjävligt och det tänkte jag med ibörjan. Men tiden gick hur snabbt som helst, jag skrattade genom hela, lärde mig massa och dessa 3 killar som föreläste. Jävlar vad duktiga, helt sjukt! De var så fångande och underhållande och jag är sjukt och mäktigt imponerad över deras talang att underhålla och lära fastän det bara är runt 20 år.
Det var utan tvekan den mest intressanta kurs jag gått/läst samt roligaste. Det kommer minst ett till möte samt en stor tävling mellan de olika skolorna som var där så det ser jag fram emot utan tvekan.

Just nu sitter jag och smaskar på stora godisnappar och smuttar på en kall Cola samt försöker koncentrera på allt arbete. Jag vet, varje inlägg så skriver jag om hur mycket arbete jag har osv. Det har jag, men jag gör ju fan inget kanske pluggar 2 sidor rättskunskap och det är prov på 60, skit bra Hanna!
Nej, nu måste jag verkligen gå och vara lite kreativ med en affisch till skolan.
Måste bara säga att det var defentivit värt att skippa skolan idag för att gå på kursen och få sovmorgon.

Ciaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0