Miri Ben-Air - Sunshine to the rain

Fullt upp idag men ändå en jättebra dag.
Började med sovmorgon sedan FN-prat resten av morgonen. En toppen lunch med en liten mysig incident vid salladsbaren gjorde dagen ännu bättre. En bra mattelektion och tillsist Engelska/Svenska lektion. Lånade Stolthet och Fördom för att läsa under terminen. Sjukt tråkig bok men jag ska nog kunna klara att läsa mig igenom den, från pärm till pärm.
Det blev hemmet en snabbis, packa lite och sedan åka tillbaka till skolan för att gå på möte med Gymnasienämnden. Nu är jag insider-spion i mölndalskommun och Fässbergsgymnasiet, mäktigt!
Efter det åkte jag in till stan för att träffa Sarah och söka jobb (på hennes jobb). Det ser mycket lovande ut så vi får se, ska dit imorgon igen så jag håller tummarna, vill verkligen ha ett jobb samt att jag får träffa Sarah mycket oftare då. Jag ska dock inte säga var eftersom jag kommer bli fullständigt nerhackad plus att jag ska vänta med att avslöja tills jag fått jobbet. Det blev en Cheesburgare och en Cola till middag, som jag smällde i mig springandes till spårvagnen för att hinna till dansen i tid. Jag hann.
Dansen idag var underbar, älskar låten, man blir så sjukt glad och om ni vill lyssna på den, så är det rubrikens namn. Grymt cool låt med en tjej som spelar fiol i en Hiphop låt.

Nu är jag matt och ska städa hela rummet för imorgon kommer städtanterna igen. En kopp te och lite 90210 skulle inte vara helt fel.

Love


Kommentarer
Postat av: emma

jag läste oxå stolthet och fördom i skolan men jag tyckte den var bra. kolla på filmen!!

2009-01-30 @ 22:52:12
URL: http://missemmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0