The Killers - Human

Jag älskar att fynda i gamla lådor och garderober. Gjorde massa (massa och massa, 2 st) fynd idag såsom en kaninpäls väst fast jag mådde lite dåligt eftersom den är äkta... men som en kär vän till mig "Kaninen är redan en väst, du har den redan så det vore ju hemskare om du bara lät den hänga oanvänd i garderoben." Väl talat säger jag bara så nu blir det ett nitbälte i midjan och så är jag plötsligt en kaninmördare. 
Samt ett par stövlar i brunt så nu slipper jag köpa egna, grymt snygga, sköna och eftersom de inte har någon klack så kan jag ha dem under snö- och isperioden.
Nu dricker jag cola, pluggar rättskunskap och blev sjukt illamående. Ska nog ta en tupplur!
Rubriklåten är så sjukt bra (tips till Tusse)

By the way så vet jag några andra som är allt annat än kaninmördare, snarare kaniner själva. Ska döda dem jävlarna och göra en hemmagjord päls.

Kommentarer
Postat av: Tusse

Förlåt <3

Allt är mitt fel.

Det var min idé om att vi skulle tävla.

Kommer aldrig aldrig aldrig förlåta mig själv...

2009-01-11 @ 20:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0