Bobby Darin - Beyond the sea

Haha, vilka inlägg jag börjat skriva. Rena rama uppsatserna men så blir det när man hetsar upp sig alldeles för lätt.

Har börjat ta fler bilder! En kamera framkallar inte bara bilder utan också otroligt mycket skratt. En knäpp och riktigt hemsk bild kan få mig att trilla av stolen och få kramp i magen, av skratt. Det kanske också har att göra med att jag är en otroligt ofotogenisk människa men håller ni inte med? En bild kan göra så mycket.

Därför ska ni nu få vittna lite charmerande bilder.
Hippie-band, har dock inte riktigt förstått hur de går till(?)


Och här är en bild som sitter uppe på rummet och värmer gott om hjärtat!!
En glad unge var jag allt, speciellt med pappa.


Japp, ni ser rätt. Förnedring på hög nivå och jag är "central of attention." Pinsamt? Lite kanske...

Vicke och jag är på G, hahaha! (Kolla tårtan i bakgrunden, den var hela det bordet!!!)

Bilderna är från Victoria!

Kommentarer
Postat av: V

min älskade tårtmästare, kan inte tacka dig tillräckligt mycket! lots of lööööve

2009-07-04 @ 13:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0