Blondie - I touch myself

Så, tillbaka och återigen normal.
Sedan jag kom hem till Sverige har jag varit lite disträ, lite lost om man säger så.
Gick i skolan på onsdagen, men var lagom borta och yrade runt. Dock hade vi volleyboll som faktiskt var riktigt roligt, det är något med klassen och volleyboll måste jag säga.
Åkte och träffade min Carro och det slutade som vanligt med massa te och tjöt, samt en mycket god kokosbollstårta och en sleepover.
Lediga dagen idag, träffade Jonathan och kollade på världens skönaste film -
Charlie Bartlett. Absolut sevärd, det garanterar jag er. Fem solar, fem stolar, fem H, fem plus, fem vad fan det nu finns mer. Se den helt enkelt!

Nu ska jag se Stolthet och Fördom - skulle egentligen ha läst boken men det har jag inte så What the hell?! I'll just watch the damn fucking movie like all the other kids do. Why even bother?

Love

Update:
Har ju helt glömt att berätta att jag shoppade loss i Frankrike. 2 par skor, ett par tyg och ett bar höga hooker heels. Sedan en ny väska, två par ringar och ett par solglasögon (som Jonathan köpte av mig istället). Sedan fick jag Emmas pälsväst och en annan jacka. Riktigt härligt ska jag säga er!!!
Vet inte längre hur många skor jag har men man kan aldrig ha för många.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0