Dolly Parton - Here you come again

Nu är det sol, sol och sol. Livet är perfekt.
Jag har pluggat en massa, massa eftersom jag är så bra. Jag har legat ute i en mjuk solstol, med Wayfarers, käkat bulle och lyssnat på Dolly Parton som utan tvekan piggar upp än.
Jag har kört bil och fått tio motorstopp i jävla uppförsbacke. Men jag är lika glad ändå.
Så nu ska ni få en fin bild på ett ungefär hur jag ser ut idag. Dock är den från Paris, men det är nästan samma. Bara att jag äter muffins istället för bulle och jag äter verkligen som en gris

Igår var det bowling med Vicke och hennes familj. Jag var faktiskt nöjd även om jag var näst sämst!
Sedan blev det melodifestivalen med Sofia och massa onyttigheter. Sjukt mysigt även om vi satt under tio minuter i trans, chocktillstånd när La Voix vann. Jag hejade på Måns!
Idag vaknade jag och bara mådde så jävla bra, solen skiner och allting är så lätt.
Nu blir det mat. Mammas kyckling.
Men först, en till bild som jag älskar. Så franskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0