Sugababes - Girls

Drama, drama, drama. Imorgon kommer det nyaste asnittet av Gossip Girl ut och jag längtar något så fruktansvärt. Det är världens mest beroende framkallande serie, det är världens bästa serie.

Gårdagens kväll blev just great! Jag tror Hanna hade en ganska underbar kväll, det är ju inte varje gång man fyller 18 år och får allt man vill ha. Jag hade själv en grym kväll med tjejerna, både middag och senare.
Blev dock ganska förvirrad när klockan slog tre, då den plötsligt blev fyra och alla spårvagnar var i kaos och inga bussar gick. Men jag kom hem säkert, i takt med att himlen blev ljusare och fåglarna kvittrade vilket faktiskt var otroligt mysigt.

Lite sömn och mycket cola blev det idag samt GG. Ja, de nyare avsnittet, jag följer inte tv:n. Ipred-lagen kommer inte förens den 1 april vilket betyder att jag har 2 dagar på mig.

Nu ska jag iallafall duscha, krypa ner i sängen och sova riktigt gott och länge. Hoppas jag får mitt bankkort imorgon, känner att lite shopping skulle pigga upp humöret eftersom jag har två prov denna veckan och en del arbeten som måste bli klara, usch och fy säger jag bara, jag orkar inte plugga mer och jag kommer spy på det snart.

Fler bilder kommer från kvällen men jag tänkte lägg upp en iallafall... Nej, jag skojade. Jag såg ut som en blandning mellan en drogmissbrukare, en alkoholist och en tjockis.
Eller vad fan? Ni kan väl få er ett gott skratt.



Love



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0