The Archies - Sugar Sugar

Och tydligen är magtröjor trendiga och populära igen. 
Tur att man har startat korplag i fotboll och börjat träna så jag kan, utan att dö av skam, gå runt i en magt-shirt.
Och nu antar jag att det flesta ligger ner och dör av skratt. Hanna? Fotboll? Korplag? Inte en chans!
Men det är sant, jag är nu center och coach i lolGubbarnas Angels och vi kommer bli riktigt stora ska jag säga er.

Igår blev det en en helskön kväll med grymt proffsiga fotbollsspelare, bugg och bongen. Dock kom inte min buss på natten så jag ska nu skicka in klagomail till Västtrafik och ge dem en rejäl utskällning och kräva skadestånd!
Idag vaknade jag upp, ofräsch och mådde faktiskt riktigt dåligt. Så jag bestämde mig för att åka till Kalvsund och nu sitter jag här med laptopen i knät, fullproppad med grillad entrecote och med utsikt över det stilla havet.
Livet leker och pengarna rullar in.

Love

Kommentarer
Postat av: emma

hahahhaha förlåt men... vart fan kommer pengarna ifrån???

2009-05-11 @ 06:48:22
URL: http://missemmaa.blogg.se/
Postat av: H

Haha jag vet inte riktigt, får pengar från alla håll å kanter! Eller så betalar pappa!! Bortskämmd, men så blir det när man är ensam barn nu förtiden

2009-05-11 @ 16:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0