Marvin Gaye - Sexual Healing

Jag har insett att jag saknar mina fyndiga rubriker: En låt! Men ja, jag tyckte i alla fall om det så nu ska jag börja med det igen. Tror bara jag behövde en liten pause för att samla på mig lite fyndiga låtar.
Jag lyssnar på The Pogues - Fairytale of New York, som är en riktig julig, Irländsk låt! Jag har redan använt den som rubrik, så det går inte. Dock rekommenderar jag er att lyssna på den för den är otroligt fin och julig, för snart är julen här. Fast det kan men inte tro nu, inte när man klampar hem i ÖSREGN, kommer in och får skaka av sig allt vatten som en blöt hund och gissa vad? Jo, man luktar blöt hund också.
Det är ganska värdelöst, det här med regn och höst. Snö är otroligt mycket mysigare.

Jag menar, jämnför själva: En mysig kväll i snön eller...

Eller pissgrått väder och regn?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0