Sept. 23, 2009

Bytte täcke igår - till duntäcke. Och till världens skönaste kudde. Och nya lakan. Jag höll på att dö av lyx och sov som en stock hela natten. När jag vaknade och insåg att jag försovit mig så kände jag att "Inte en chans, jag tänker inte lämna min underbara säng för att ha en mattelektion som jag ändå kommer komma försent till" så jag somnade om. Vaknad av att jag hade ont i magen. Så jag gick upp och gjorde det ända jag var sugen på: Våfflor!
Nu är jag proppmätt och riktigt jävla nöjd. Men eftersom jag missar denna dag så har jag lovat mig själv att plugga och jag ska faktiskt göra det denna gång och inte bara snacka. Har gjort hela min svenska redovisning med Power Point och nu ska jag skriva om Hamas. Borde kanske simma också, innan jag drar och är danslärare för första gången. Wiiie, har inte ens gjort en koreografi ännu, måste göra det också.
Wadap, har massa att göra så pewpew (någon som skjuter laserstrålar).

Love

Hannas utsökta våfflor!


Kommentarer
Postat av: B

Jag ska sluta kommentera, men detta inlägg fick mig faktiskt att skratta på riktigt xD

2009-09-25 @ 16:18:25
URL: http://bitterbutsweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0