Europe - Final Countdown

Nej, det hjälpte inte. Tror jag fick en stressmage för idag hade jag knip och spydde lite. Men nu är det bra igen, lita cola och lite Forrest Gump och livet är åter på topp. Jackan ska jag också inhandla för det finns bara en kvar och jag måste fan ha den, den ligger och väntar på mig tills ikväll.

Inte Roskilde, men Peace and Love i sommar. Längtar och längtar ännu mer. Inte för att jag är en festivalmänniska men för att det kommer bli helt awesome med Gravve Laxen. Bra band enligt mig som kommer dit är: Jay-Z, Europe, Mando Diao, Mika, Robyn, The Ark, The Hives, The Kooks, Amanda Jenssen, Markus Krunegård, Daniel Lemma, Magnus Carlsson, Fibes Oh Fibes. Helt enkelt en grym festival à les Hannaorna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0