Hoffmaestro - Young Dad

Åh jag är så glad bara. Glad över att livet bara är så jävla bra. Hur kan man inte hoppa runt, skratta och le? När allt är precis så som man vill ha det, i alla lägen. Imorgon blir det Köpenhamn med familjen, strosa längst den långa shopping gatan (kommer inte ihåg vad den heter), sitta vid hamnen (??) och bara mysa. Hoppas pappa slänger fram kortet lite oftare för att vi är världens bästa barn. Men jag kommer inte ha tillgång till en dator, eller jo dator för måste plugga projekt i bilen när jag inte övningskör, men inte internet. Men eftersom jag ändå uppdaterar så sällan så är ni la okej med det.
Nej, nu ska jag ta mig en välförtjänt dusch, smörja in mig med lite brun utan sol, använda lite nya produkter, köra hårinpackning, måla naglarna, mask och ja - bli fresh! Behövs nu till våren. (Gatan heter Ströget!!!!) Mina svarta påsar under ögonen är fan att leka med - fett mysiga att dra i, fylliga och gigantiska. Nog om mina påsar och över till något annat trevligt. Som...? Eh. Jag tror inte jag har något trevligt att dela med mig av - inget trevligt till er i alla fall. Eller jo, igår såg jag Robin Bengtsson och idag såg jag Niklas Hooker framträda, en riktigt Idol-stalker har jag gått och blivit. Fast det visste vi sedan tidigare att jag var.

Är jag cool eller vad?


Kommentarer
Postat av: emma

va fint erik har lagt upp handen på in axel ;)

2010-04-09 @ 01:13:31
URL: http://nuance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0