Taio Cruz - Break your Heart

Hejsan allihopa. Galen galen helg för mig. Fullt upp med utgångar, sena kvällar, morbror och moster från Stockholm, påskhelg, shopping, moules frites och annat gott - som mina kompisar säger "sluta se så nöjd ut". Men jag är NÖJD - helt jävla nöjd. Det är jag och C som njuter av livet.
Jag träffade mina älskade från högstadiet och vi hade en helgrym kväll på sticky på torsdagen, och jag har insett hur mycket dem faktiskt betyder för mig. Sedan blev det är skitkul kväll i med massa randoms, nya som gamla på lördagen. Men eftersom jag inte pluggat ett piss och jag jobbar nu fram tills köpenhamn så blir det råplugg, projektarbete, idag. 10 sidor än så länge, och jag har inte ens skrivit hälften. I'm awesome!!!

Just nu så lever jag efter låten:
"If you fall for me, I'm not easy to please, I might tear you apart, told you from the start, baby, from the start. Im only gonna break break your break break your heart."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0