Andreas Johnson - Glorious

Igår var det chillröjj först på Joe's Farellis med Appeltinis och kavaj. Sedan blev det Parken med en snygg DJ, vad och konstiga människor med cowboyhattar, solglasögon och hulahula halsband. Jag hade i alla fall supertrevligt med Linnea, Jens och Emma och ikväll ska vi ut igen. Denna gången blir det nöjesguiden - Trädgårn! Först lite förfest här hemma och sedan ut!! Känner mig partyglad som tusan. Men för att förtjäna alla mina nya kläder, allt Gossip Girl kollande, all dricka och utgångarna så måste jag plugga så det ska jag göra nu... snart.

Massa onödig kärlek från mig.

"She's bringing me in
Checking me out
Making me glorious"





Kommentarer
Postat av: linus

kärlek är aldrig onödig

2010-02-20 @ 14:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0