Håkan Hellström - Nu kan du få mig så lätt

Lite nytt blev det idag: Smashbox primerkräm, en snygg svart bh och ett par trosor. Alltid något! Har annar haft en otroligt rolig dag med C, som alltid. Nu ska jag, efter ett strykepass, hoppa in i duschen och sedan köra lite hemmaspa. Så skönt så.

Har tänkt på det här med Hanna och killar alltså. Utseende kan man inte göra något åt, man ser ut som man gör, man är som man är och man tycker antingen om oliver, eller inte. Och visserligen kan jag falla för vilken typ av kille som helst egentligen. Däremot finns det några saker som gör att jag skulle falla lite extra lätt, och hårt.
Har han rufsigt hår som man kan dra händerna igenom utan massa klet så skulle jag kalla honom Edward. Om han har converse så ryser jag. Har killen min favorit parfym, Lacoste Röd, då kysser jag honom. Och om han ler mycket, då smälter jag.

Ps. Bara så ni vet så har killar fastnat på min hjärna på senaste och ah, I like them! Därför skriver jag om dem.

Alla har ni nog känt igen oss i Håkans låt:

Det va så mörkt
den kvällen jag gick hem
jag hade hoppats på något, hoppats på något

Om du vill ha mig,
nu kan du få mig så lätt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0