Jason Derulo - Watch you say

En halv toarulle senare och jag mår inte bättre, överhuvudtaget. Jag är så trött, snorig och min rygg tar dö på mig. Idag är det ännu mer stackars mig. Ful känner jag mig också. Åh allting är bara fel, så nu ska det bli ännu värre för jag ska äta pizza. Men det är super gott så för idag. Jag har faktiskt pluggat som en tönt, har gjort min landanalys och religions uppgift. Borde plugga mer men jag orkar inte och nu nös jag över hela skärmen. Mysig som vanlig är jag. Och juste, Gossip Girl is the shit. Och thanksgiving hos dem är bara fabulous - fyllt med drama. Och deras kläder, jag vill också ha höga skor, långa ben med en snygg nudedress samt en kavaj och en svart nitväska.
Men det är snö och jag är liten och har inte råd och korta ben. Men man kan vara snygg i vintertid också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0