Lily Allen - Fuck you

Happy fucking valentine's day!
Vilken helg. Första helgen på lovet är över och jag säger bara vilken helg. Gamla minnen och personer dök upp, kameran blev stulen, två roliga kvällar och två galna bakismorgonar. Filmer och alla hjärtans dag. Shopping och fashion! Men nu har jag åkte på en förkylning, har så ont i min så ömma hals att jag bara an svälja youghurt i princip. Sov 14 timmar inatt.
Nej, men som sagt så blev min kamera stulen och jag är totalt svin förbannad och självklart jätteledsen, för jag älskade verkligen den kameran och den var ju precis ny - Thailand. Jag som trodde man kunde gå på en hemmafest med folk man känner och känna sig trygg men not in Fucking Mölndal, vad tror jag? Det är nu jag känner IDIOT för alla som hoppar av skolan för dem inte orkar mer, vem fan orkar, och lever sig på att stjäla av andra. Andra som jobbar och sliter ihop för att köpa saker som en kamera. Eller idioter som börjar med droger och stjäl för att betala av skulderna, eller idioterna som tror att det är häftigt att ta av folk. Nej usch jag blir faktiskt riktigt jävla svinförbannad. Och nej, jag fick inte kameran i julklapp eller extra billigt i Thailand, nej JAG köpte den med EGNA pengar som jag hade JOBBAT ihop som danslärare. Kameran är min och ingen annans. Tydligen är det några som inte förstår det.


Kommentarer
Postat av: Anonym

fyfan för tjuvar faktiskt. skurkar och banditer!

men du får faktiskt sluta vara bitter och koncentrera dig på att bli frisk så du kan njuta av ditt sista sportlov.



2010-02-15 @ 17:51:32
Postat av: neao

Fy fan! fattar ilskan (läs om inlägget igen, några knepiga meningar...)

2010-02-16 @ 10:24:13
URL: http://neao.blogg.se/
Postat av: dixon

känner mig träffad en aning..

2010-02-17 @ 15:11:02
Postat av: H

Stal du av andra för att betala din skuld Dixon?

2010-02-17 @ 18:04:07
URL: http://hannay3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0