The Perishers - Never bloom again

Jag hade tänkt mig en lugn och skön helg med lite födelsedagsfirande och en massa plugg. Så blev det inte, men jag klagar inte! I fredags var det ju min systers dag, 20 år, en massa kärlek till henne! Så vi bubblade och firade henne hela familjen. I lördags så sprang jag runt halva stan och köpte smink till projektarbetet, presenter, lånade böcker, hälsade på Violetta och hittan och dittan. På kvällen hade systern tjejerna över som bubblade mer än vi gjort dagen innan och jag stod som fotograf innan jag sprang iväg på Annas 18års firande. Råkade ut för det värsta - kände ingen och det var en massa vin i lass. Så satt i början tyst och hällde i mig glas efter glas. Kul blev det i alla fall. Idag tog jag bilder till mitt projektarbete som jag tror kommer bli ganska bra faktiskt.
Effektiv och rolig helg helt enkelt!
Storasyster, mogen 20 åring

Gammal bild på oss två, systrarna Udden



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0