The Temper Trap - Sweet Disposition

Ett litet bitter inlägg förra gången, jag vet, men det är skönt att ni förstår min ilska för jag var riktigt arg då. Nu känns det mest tomt i mitt lilla hjärta, min snygga guldiga casio - I will always remember you. I alla fall, så mår jag ännu inte toppen - min hals är knölig och bölig men jag lyckas svälja annat än youghurt tjiho! Och tjiho för Second Hand - jag måste bara hylla det eftersom man kan göra otroligt fynd på Second Hand. Nu har jag blivit sådär, kläd - och skogalen och bara måste måste måste ha nu nu nu. Fan för att man inte är rik liksom. Är det kanske någon som är rik (eller bara världens gulligaste), som älskar mig jättemycket som vill köpa mina drömskor för enbart 400kr? Jag lovar att dyrka dig för resten av mitt liv. Snälla?
Spets, leopard och nitar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0