Journey - Don't stop believin'

Några saker som cirkulerar runt i min hjärna just, just nu är:
1. Skor från have2have och nelly. Vem är idioten som öppnade dessa två shoppingsidor som gör mig totalt galen? 2. Damon Salvatore, otroligt snygg bad boy, men inte nog med det - han är vampyr också. 3. Stieg Larsson, Lisbeth Salander och hela millenium serien som gör mig galen. 4. Shopping i allmänhet, jag älskar det och jag har kommit in i en period då jag inte kan få nog. 5. Musik, låtar, texter, melodi, noter, toner, sång.


Kommentarer
Postat av: E

just a smalltown girl livin in a lonely wooorld, she took the midnight train goin nooowhere, he's just a city booy, born and raised in south detroiiit he took the midnight train goin anyywheeere lalal =D

2010-02-19 @ 03:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0