Prabhu Deva - Kalluri Vaanil

Hehe. Nu är det sista lektionen i planering inför FN-Rollspelet! Vi ska testa våra indiska kläder, ställa oss i aulan och träna på inledningstalet som jag hoppas kommer bli riktigt bra och roligt. Minnesvärt helt enkelt!
Jag är dock riktigt slö och trött, somnade och sov igenom hela religionslektionen. Ni vet när man sitter och skelar, har halvslutna ögon och allting bara snurrar utav trötthet. Man sätter sig i obekväma positioner, rör på sig hela tiden, målar i blocket och går igenom Alpha, Bravo, Charlie, Delta osv.
Haha nu kom vi precis tillbaka från Aulan. Herregud - Börjes Indiska och Raddans brytning gjorde verkligen min dag. Jag dör. Av garv.
Nu är det lunchilunchen. Massa kärlek från Indien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0