John Mayer - Who Says

Alltså orka klaga liksom...? Går hem till grannen efter middagen, lägger mig i soffan och kollar på tv samtidigt som jag skriver min engelska uppsats, läser på om Indien och jobbar lite med min historia uppgift. Är där i knappt tre timmar och går sedan hem med 250kr extra i fickan. Jävla skönt att vara barnvakt ibland - dem sov när jag kom. Fast jag gillar dem små busungarna så det hade inte varit super mycket jobbigare om dem hade varit vakna men ändå lite jobbigare, hehe.

Nu ska jag snabb- men storstäda hela mitt rum som ser ut som allt annat än ett rum. Imorgon ska jag uuut och för första gången använda min egna kamera på en utgång. Jag ska ta så jävla massa med bilder.
Men for now - a goodbye and a new picture to enjoy.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0