Mainstream - Where do you think I should go?

Har lite ångest om framtiden. Jag vet att jag tar studenten i juni. Den första juni. Men sen då? Det är inte så jävla långt kvar som man ibland kan tycka då det är som absolut gråast och skolan suger som absolut mest. Jag har alltid pratat om London, min älskade stad. Min bartenderkurs som jag så gärna vill gå. Men ska jag flytta dit ensam? Vill jag dit då? Vill, vill jag men ensam. Knappast. Eller tänk om jag inte får ett jobb under sommaren? Hur ska jag då kunna åka dit efter Italien resan? Men ska jag stanna i Sverige för det? Ska jag satsa på F.E.K och sedan Seco? Är det ens ett alternativ, ens en möjlighet? Tror inte det med tanke på konkurransen. Men jag har ändå en sådan jävla lust fastän det kanske innebär Stockholm. Det är en möjlighet för mig inom min framtid och det jobb jag vill ha. Detta är nog min ända chans inom det. Eller ska jag söka till Lund direkt? Gå beteendevetenskap som jag knappt kan vänta på att få börja. Eller ska jag åka någon annanstans? Undersöka världen. Världsälskaren som jag är. Paris, Barcelona, Grekland eller varför inte USA? Kalifornien. Eller volontär som jag längtat efter? 00.00. Punk. Slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0