The All-American Rejects - Dirty Little Secret

Tjoflöjt och fräs.
Ännu en dag har gått, ännu en sen kväll är kommen. Jag borde verkligen gå och lägga mig, för det absolut bästa jag vet är att få krypa ner i min säng och bara mys-somna. Så varför sitter jag då uppe och läser onödiga bloggar, går in på Facebook och trycker på: Home, Home, Home om och om igen för att se om någon gjort något kul eller tittar på extra matrial från Paradise Hotel? Ingen jävla aning. Lathet antar jag.
Nu ska jag ta mig i nacken och bege mig till badrummet och borsta tänderna. Ja! Nu sitter jag här igen med eltandborsten i munnen... och  nu sitter jag med sminkborttagningsservetten. Och vilket jävla ointressant inlägg egentligen haha.
Juste, försenade nyårslöften som ni inte hört om. Eftersom jag egentligen aldrig håller mina löften så har jag faktiskt två rimliga och, för min del, roliga löften.
1. Ta en jävla massa bilder!!!
2. Inte vara så jävla torr och tråkig, sitta hemma och häcka, utan göra saker. Som jag måste ta bilder på helt enkelt!
Jag har börjat bra på båda delarna.

Nu ska jag äntligen få krypa ner i min... nonono. Jag har ju projektarbete att göra plus historian. Oh noes oh!!!

 
Bild från Börje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0