G.E.S - Stanna världen en stund

Nu får man banne mig vara lite taktisk. Lägg upp en plan om hur man ska göra med plugget det sista. Så allt hinner bli klart innan studenten. Så får man också vara lite taktisk om vad man ska önska sig för t.ex. så gick mina ipod hörlurar sönder precis, eller den ena, så då kan man ju passa på att önska sig lite dyrar och bättre hörlurar. Eller ett fint laptopfodral från ordning och reda. Och så får man tänka taktiskt hur man ska göra med pengarna. Ska man köpa en dyrar klänning som är lite finare eller en fulare och billigare men kan då gå på en kompis studentfest? Helt enkelt; lite taktisk i livet! Så nu ska jag lägga mig i jacuzzin och göra upp lite planer. Känns som om jag har bra koll på livet.. eller inte. Och så måste jag bara få tillägga en sak: Gud vad man kan grubbla och tänka över personer!!! Det är så sjukligt påfrestande att göra det men man kan ändå inte sluta. Nej, nu måste jag sluta. Peace and Love

Update:
Illröd i ansiktet för det var sjukligt varmt i badet, höll på att explodera. Jag har inte slutet grubbla men jag har gjort upp en plan för skolan samt pengar. Nu ska jag skriva min önskelista medan jag målar naglarna. Två steg fram, ett bak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0