Lion King - Circle of life

AHHHHHHHH. Jag har inte kunnat sova en blund inatt och ändå är inte den stora dagen fören imorgon. Men jag håller på att gå i taket och det är därför jag är uppe så här tidigt. Imorgon tar vi STUDENTEN!!!!!!!!!!!!!! Fässbergs student och det kommer bli helt jävla legendariskt! I LOVE IT!!!! Jag är så uppspelt och taggad och lycklig att det inte ens går att beskriva. Ni får helt enkelt titta förbi imorgon (IMORGON!!!) och se för er själva vad jag menar. Nej, nu måste jag gå och skutta av mig lite damp. Skriver säkert senare när ångesten smyger sig på!! Fast ändå inte. STUDENT 2010 FÄSSERG FAKIR SN07 LEJON KUNGEN BALLA!
PEACEANDELOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0