Mika - Rain

I brist på annat. Okej, egentligen inte eftersom jag har hur mycket läxor som helst. Men ändå; i brist på annat så tänkte jag göra en liten tips från coachen lista. Här är lite allmäna tips som jag tycker man borde tänka på, det gäller även mig;
  • Är du man? Tycker du det är varmt på sommaren? Speciellt på stan? Mmm, vi kvinnor tycker också det men inte slänger vi av oss tröjan och trycker vår svettiga, (håriga?) rygg mot sätet och sprider en sur unken lukt i hela bussen. Behåll tröjan på även om du inte har några bröst att visa upp, för du har inte heller något annat vi vill se.
  • Sandaler är skönt. Gladiatorskor är trendigt. Men inte med gula, spruckna tånaglar. Sköt om dina fötter som du sköter om allt annat (vilket vi får hoppas att du gör).
  • Att ta en Riesen i solen är gott, den kan man tugga på länge men gör det för fan med stängd mun! Om det är något jag hatar är det detta ljud; *smask* *smask*. AH PANIK!!!!
  • Har du inget att göra i sommar? Då ska du först komma på min student 1a juni, sedan bo i tältet bredvid mig på Peace and Love och tillslut fira min 18årsdag + att jag fått körkort (kör upp dagen efter min födelsedag så det kommer på köpet). HejjaHejja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0