Akon - Lonley

Jag är glad men ledsen. Jag har ångest men ändå inte. Jag är schizofren. Kul! Ett. Jag är typ mano depressiv när det kommer till det här med studenten. Ena sekunden skuttar jag hem till partylåtar och bara längtar ihjäl mig. Så fort jag kommer hem så sätter jag mig ner och då börjar jag nästan gråta för jag älskar min klass så jävla mycket. Jag älskar Fässberg och jag vill bara gå i trean på gymnasiet resten av mitt liv. Men nu är det snart över. Jag har verkligen panik känslor och det är sjukligt jobbigt. Men det är försent att hindra det, jag har för bra betyg för att få gå om. Bajs. Två. Dessa jävla pojkar. Ja, pojkar är var de är. Jag har alltid tusen saker att göra och det gillar jag. Varför? Jo, för då slipper jag grubbla. Men idag, när jag inte längre har en klass, något plugg då betygen sattes kl 12.00 och jag måste städa huset. Klart man tänker. Och oj vad man tänker. Jag orkar inte tänka på folk men kan inte låta bli. Känner mig som en stalker i huvudet haha.

Ett tips till studenten: Nu eller aldrig. Skit samma om det blir flopp, för du kommer aldrig träffa personen igen. Blir det flipp(?) så är det ju bara Party för din skull.
Jaha och där kom låten: Akon -Lonley. Känner att den passar in i mitt (och Börjes) liv. Hejdå, nu svammlar jag.

Peaceandlove

Kommentarer
Postat av: mr. lonely

Jag känner precis likadant mrs lonely. Jätte hemskt och jag har världens humörsvängningar, detta är sjukt! tvåååååå dagar kvar! love <3

2010-05-30 @ 10:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0