Selsius - Make it Matter

Igår sov jag 13 timmar, var vaken 11 timmar, sov 11 timmar till och sen bara kollat film hela dagen. Jag känner att jag varit ganska slö senaste tiden. Men jag har varit i behov av att ta igen lite sömn. Såg filmen: Se upp för dårarna. Otroligt mysig, charmig feelgood film från Sverige. Helt otroligt att Sverige lyckas göra en sådan film eftersom Svenska filmer oftast är otroligt tråkiga enligt mig. Men några bra svenska filmer är faktiskt:
Vingar av Glas
Jalla Jalla
Se upp för dårarna
Hundtricket
Sandor slash Ida
I taket lyser stjärnorna
Ah, sen kunde jag inte komma på fler. Hmm, vad mycket film det blivit nu. Och fler lär det komma, men det kanske uppskattas om man nu har brist på idéer vilken film man ska se. Ska snart ta mig i kragen och röja upp hela rummet för imorgon kommer städerskan. Vet ni vad hon gjorde sist? Alla ni som varit hemma hos mig, i mitt rum, vet hur det kan se ut när det är riktigt riktigt kaos. Och sist var det KAOS. För då hade jag packat inför Italien och slängt alla kläder, skor, väskor på golvet som jag inte skulle ha med. När jag kommer hem från resan har hon vikt ihop alla mina kläder i prydliga högar på sängen. Helt otroligt, vem vill ens gå in i mitt rum när det ser ut så? Inte jag iallafall. Fast jag måste. Efter det ska jag duscha och sen träffa Isa för sista gången eftersom hon flyttar till Norge imorgon. Helt otroligt att hon lämnar oss, vill bara strypa henne för det. Imorgon ska jag och Carro sätta oss ner, hela dagen, och leta efter lägenhet. Vi ska inte ge oss fören vi har hittat en. Hoppas verkligen vi gör det imorgon så man slipper oroa sig för det sista månaden. Imorgon är det den 6e, det betyder att om exakt en månad flyttar vi. Galet galet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0