Plan B - Traded in my Cigarettes

Är inte det sjukt? Igår den 11 september, så börjar min bartenderkurs om två månader. Ha, nu trodde ni att jag skulle säga att det var 9 år sedan WTC. Det var det också, skänker en tanke till alla dem drabbade. Men nu är detta om mig, egoistisk som jag är. I alla fall så betyder det att jag bor i London då. Det betyder att om 1½ månad flyttar jag. Galet vad tiden går snabbt. Men det är galet vad jag längtar. Juste, angående operationen och allt är jag bra nu. Fick åka in till Sahlgrenska och ligga där i två dagar men nu är jag nästan helt bra, förutom min mage som verkligen ser ut att vara i sjätte månaden. All luft ligger där barnet egentligen ligger. Min kompis tycker jag ska döpa barnet till Erik. Tyvärr måste jag säga att jag ska fisa ut Erik, kommer därför inte behålla honom. Lite tråkigt för jag vet flera som vill att jag ska få barn så de kan få pyssla om honom. Nu känner jag mig inte lika ful längre heller. I och med försäkringspengarna så är jag nu lite rikare än planerat så matchande till min nya lugg så har det blivit dröm höstskorna som varit lite för dyra för mig och imorgon en rejäl shoppingrunda med nya snygga kläder som matchar mitt nya jag. Mitt coola jag. (Mitt gravida jag haha). Jag tänkte också meddela att denna blogg återigen lever. För nu när jag snart beger mig till London så vill ni ju självklart (eller inte) följa mig så tänkte att jag börjar redan i tid.
Sommaren 2010 är över, hösten är här. Hur var min sommar då? Galen, galen och galen. Jag gjorde allt men inget. Ser tillbaka på den med ett stort leende men ändå något litet som gnager. Lite känslor som gnager sådär. Men det är sommaren 2010 det och jag ska inte avslöja något. Men om min framtid ska jag avslöja för er. Faktiskt vara ganska ärlig, för det är kul. Men inte alltför ärlig.
Godnatt och här får ni en, nej ni får massa, bilder som faktiskt är tagen idag. Med min webb. Mycket egoism över detta känner jag. Inte för jag är snygg. Utan för jag suttit och fånat mig framför en kamera och tagit massa bilder. Massa bilder! Men jag hade kul. Och jag ser för det mesta ut som en struts med potatisnäsa och tydligen problem med överläppen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0