Plan B - Free

Bloggar sent så ni vet. Tittar på filmen Honey nu. Fan vad vacker Jessica Alba är, man blir galet avundsjuk. Men det är inte henne jag ska skriva om nu, utan mig. Blev brutalt uppdragen ur sängen av min chef som ringde och ville att jag skulle jobba idag, hade en timme på mig att ta mig dit. Masa mig iväg eller nej, jag åkte iväg i bilen! Känner mig så vuxen tack vare körkortet och jag absolut älskar det. Så alla ni som inte tagit körkort men är nära, det är så värt det så bara gör det. Ni kommer älska känslan när ni väl har körkort. Ska krypa ner bredvid min mamma nu, pappa är borta och jag älskar deras sängar. Mjukaste i världen. Och jag skäms inte över att ibland sova bredvid min mamma, hon är ju ändå min mamma. Älskar henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0