Abba - Mamma Mia

Jag måste varit dunder snäll för jag har fått massa underbara julklappar.
Jag fick PINK konsertbiljetter i PARIS! Så jag ska åka till Emma i PARIS i mars ensam, från fredag morgon till tisdag kväll. Så jävla underbart, kan inte sluta le.
Sedan fick jag pengar, såklart. Parfym, kräm, deodorant, klockan, necessär osv. Sedan fick hela familjen World Tour vilket är Guitar Hero fast nu med trummor, bas och mick också. Så jag kommer inte lämna huset kan jag lova er under hela julen.
Annars har det varit en kanon jul med god mat, härligt folk och underbara presenter.
Nej nu ska jag iväg och sociala mig med släkten som alla sitter och lirar Guitar. Btw, så fick mamma Mamma Mia filmen och Abba SingStar, jävlar vad med Abba det ska bli nu.

Kommentarer
Postat av: Sarah

God jul på dig med Hanna :D Jag har inte pengar på min mobil, så jag skriver det här istället! :) Men du, vi får ju ta o ses snart, när är du ledig? :)

2008-12-24 @ 22:38:24
URL: http://notanothercrappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0