Avenged Sevenfold - After life

Om ni från och med idag, märker att jag är lite lost, lite borta och inte särskilt kontaktbar så beror det på att jag har funnit en bok på 600 sidor som jag redan efter 3 fastnade vid.
Jenna Jameson - Att älska som en porrstjärna
Det är en självbiografi om en av världens största porrstjärnor och den är grymt bra, inte alls sex och sånt som man kan tro. Den är... bara mmh! Intressant!

Jag har idag lyssnat och lärt mig om hälsa och kost, åkt skridskor med underbara klassen och gymmat.
Jag skulle också efter rättskunskapen träffa Petra en snabbis, för att ge henne en bok. Istället blev det 3 timmars tjöt och flumm. Har saknat den tjejen något så otroligt. Vi gick och kollade på julklappar till släkten, dock gick vi mest runt, kollade inte på något utan bara snackade, haha.

Nej, ingen mer tid till att skriva något mer. Jag måste städa mitt rum, duscha och sedan krypa ner i sängen och läsa. Dock har jag franskaprov som jag borde plugga till, imorgon. Men vem orkar det när Jenna väntar på mig?

Kommentarer
Postat av: Tobias

Den boken är sjukt bra. :) Lite irriterande att när man väl börjar läsa så kan man inte sluta. ^^

2008-12-02 @ 23:04:14
Postat av: Tobias

Den är sjukt bra. :) Lite irriterande att när man väl har börjat läsa så kan man inte sluta. ^^

2008-12-02 @ 23:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0