Beyonce - If I were a boy

En fartfylld dag i skolan.
Det är första december och allting känns så mycket lättare.
Jag flög till skolan, bokstavligt talat, eftersom jag bästan missade bussen så fick jag springa i 80km/h för att hinna. Franskan gick smidigt och lätt med en liten tupplur mot slutet, sedan också matten då jag också tog mig en tupplur. Sedan blev det god lunch i bamba och efter det presentation av vårt projekt vi ska ha de närmsta två veckorna.
Jag ska skriva om hur traumatiska upplevelser påverkar oss människor, ska bli otroligt intressant och skönt eftersom vi jobbar alla ensama.
Efter det blev det gympa men vi hade avslappningsövning och jag tyckte det var jätte skönt. Dock är ju vissa lite mindre fokuserad och har svårare att koncentrera sig och skrattade hela tiden, men jaja, inget klagande.

Jag ska vara danslärare för min klass på torsdag. Haha, house och balett som jag är absolut sämst på men det löser sig, jämnfört med dem är jag ett pro (skryt). Och vet ni vad? Hela klassen är faktiskt med på det och vill dansa så det kommer faktiskt bli kul, tror jag!

Ett litet ps. innan jag lämnar er i vintermörkret. Jag har mitt gamla nummer igen så dissa det "nya" och ta tillbaka det gamla. Jag är också ny mobil, den har inga spel, en liten antenn och väger 3 kilo men det har faktiskt färg, kamera och är silvrig.

Nu ska jag plugga franska och rättskunskap, sedan städa, dansa och kanske sola? Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0