Britney Spears - Lace and Leather

It's Britney bitch
Sitter på svenska lektionen och ska skriva om traumatiska upplevelser, vilket inte går sådär jätte bra och jag har just nu sprungit runt hela skolan efter vår skolpsykolog. Lyssnar också på Britney Spears, jag är hennes nya största fan. Hon är grym, älskar hela hennes nya album och jävlar vad skön hon är. Önskar att det var jag och inte min syster som fick gå på Britney Spears klubb i Paris. Avundsjuk som vanligt.

Igår blev det 9 timmars matte med Vicke. Dock tog vi en paus, köpte sushi och naturgodis som vi proppade i oss på en ca. 5 minuter. I just love it. Mamma hjälpte oss massa med matten, så nu förstår jag allt och ber om ett till Mvg på matteprovet. Kvällen innan blev det bara deg, tacos och smulpaj med hallon samt fula foton som ni kanske ser på inlägget under.
Chill out dudes
Ps. Har bubbelrosa naglar

Update:
Jag har inte skrivit något men har dock hittat en julklapp jag ska köpa till mormor. En get som ges till en fattig familj i Afrika. Plus att jag har blivit Pink fan också. Girls with power.
14:17

Kommentarer
Postat av: emma

yeeeeeeeeeeeey i have internet!!! happyhappy! i know britney och pinks nya album är sjukt bra!

2008-12-09 @ 19:02:17
URL: http://missemmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0