Dirty Dancing - Be my little baby

Hahaha, stress stress och återigen stress. Ändå så hittar jag tid till att skriva ett litet inlägg.
Mitt rum ser ut som ett bombnedslag, jag måste stryka och jag har en triljoner saker att göra.
Men det jag tänkte säga var att jag hoppas det kommer bli en dunder kul kväll och jag har nu en anning om vad jag ska göra. Sedan tänkte jag vara lite snäll och ge lite tips till alla er partyglada, taggade, människor.
Tips 1. Ring alla samtal du ska ringa innan klockan nio, för sen kommer det bli överbelastat och tja, det kommer bli svårt för dig att ta dig runt.
Tips 2. Om du plötsligt inte vet var du är, hur du kom dit, vad folket är och hur du ska ta dig hem. Leta då upp närmsta vägskylt, ring en taxi och unna dig själv lyxen att få åka Taxi. Det är ju bara nyår en gång per år!
Tips 3. Försök undvik att dricka så mycket att du däckar innan klockan tolvslaget, lite tråkigt om du missar hela föreställningen och börjar nya året med att sova igenom det.
Tips 4. Ha så jävla roligt du kan och glöm för fan inte att kyssa någon kl 00.00.

Gott nytt år!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0