Mary J Blige ft. U2 - One

Dan före dan före dopparedan idag.
Fick skjuts av Emma, som mer än gärna kör runt överallt med folk eftersom hon nu får köra bil utan pappa längre, till stan. Jag skulle köpa en julklapp till mig själv från Farmor och Farfar. Det blev en XL Nike hood, so sexy.
Jag fick också en för tidig julklapp av pappa idag, vilket var en biobiljett så ikväll ska Emma och jag se på Twilight. Det kommer bli riktigt mysigt, ska nog äta bacon snacks eftersom jag är helt frisk nu.
Imorgon kommer hela tjocka släkten för att fira jul med oss. Eller tjocka och tjocka, snarare vältränade och rika släkten som bara handlar på D&G och festar på stureplan. Lite lagom snobbiga eller vad tycker ni?
Nech nu ska jag gå och se klart på Vingar av glas. By the way så är Alexander Skarsgård snyggast i världen och om jag inte gifter mig med Dougie ska jag gifta mig med honom. GE MIG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0