Mcfly - No Worries

Jag mår så jävla dåligt. Har en sådan magknip att jag inte kan stå, sitta, knappt ligga. Jag mår illa som fan, men denna jävla knip. Jag blir galen. Mamma undrade om vi borde åka till doktorn men det tror jag inte jag behöver, det hoppas jag inte. Sitter nu med mamma i soffan och kollar på svt1,  Kim Nova som aldrig badade i Genesarets sjö. Jag ber till gud om att jag inte ska spy. 

Annars har det varit en bra dag, med julavslutning, en rolig dag på staden med lunch, shopping och fika. Köpte en klänning till jul och nyår sedan ett vanligt linne och ännu en julklapp. Sedan blev det dansuppvisning med Dixon för att se på Roberts små elever. Sedan skulle det bli fest men inte med denna magknipen, det är omöjligt.
Fan, hoppas jag bli bättre. Ciao bitches

Kommentarer
Postat av: Lina

mcfly äger fätt !

2008-12-25 @ 15:56:22
URL: http://wir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0