Sunes jul - Intro sång

Nu kommer äntligen julstämningen.
Idag, den 21 december, fyller min pappa år. Grattis! Det är då tradition i Uddenbergs familjen att klä granen och slå in alla paket, samt komma på otroligt smarta julrim. Den som är bäst vinner, så nu behöver jag all hjälp jag kan få. Jag ska också julpyssla, pynta och mysa. Det kommer bli så underbart.
Sedan om 10 ½ timme kommer min syster. Jag jublar och bubblar av lycka och det gör även min mage, fortfarande.
Och därför har jag hunnit se hela Pelle Svanslös serien, Sunes Jul och början på Julenshjältar under dagen som varit haha, alltså en No Lifer i soffan framför tvn. Visserligen kom Svedbergs över till middag och inbringade ännu mer julstämning. Åå, nu är det 3 dagar kvar sedan är det julafton.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet inte, men jag tror du känner en som kan rimma.. ööh?

2008-12-21 @ 02:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0