Tom Petty - Free Falling

Stress.
Jag har nog aldrig varit såhär stressad eller haft en sådan här idétorka till ett arbete förut. Imorgon klockan fem så ska ett arbete på 2-3 sidor vara klart. Inte nog med det, den ska vara som en artikel och vara gjord i ett program som heter In Design som jag inte kan alls. Jag vet inget om det, missade 2 lektioner när vi gick igenom det och känner mig så jävla körd.
Jag har börjat skriva min inledning/ingress ca. 20 gånger och början på brödtexten ca. 30 gånger, men inte en ända gång får jag fram något vettigt, något bra eller ens något nära det betyget jag vill ha.
Det känns plötsligt som att jag inte kommer ihåg hur man skriver, antingen blir det alldeles för korrekt, alldeles för osammanhängande eller bara helt enkelt värdelöst. Fan, jag hittar inte längre rätt ord för rätt mening, vet knappt längre vad kompensera är (va fan?) och det ska vara klart IMORGON.

Glömde också säga att det är inte bara ingår i ett ämne, betyget, utan i alla ämnen jag har i skolan förutom matte och franska. Till och med gympa ingår i detta arbete. Jag är så jävla körd, så snälla någon. Skjut mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0