Green Day - Basket Case

Ojojoj, imorgon är det julafton och jag kan knappt bärga mig.
Jag var och såg på Twilight med Emma "igår" kväll, egentligen bara för några timmar sedan och den var ju så bra. Jag älskade den och måste se igen, kan knappt bärga mig där heller. Det är mycket jag vill ha nu känner jag. Speciellt han i Twilight, eller åtminstonde någon som honom. En vampyr? Okej, kanske inte just det men allt han gör är bara så perfekt och lockar verkligen till sig tjejen, Bella. Någon som honom helt enkelt.
Nog reflekterat om filmen, allt jag ska säga är att om ni inte sett den så ska ni se den, NU!
Nu ska jag bege mig ut i skoge och hitta en vampyr att hooka up with! Byebye bitches


Kommentarer
Postat av: Tusse

Bra låt :D

Sitter här me en X-cider i ena handen, en målarpensel i andra och en stjärna runt ögat.

Just det! Målar rummet med morsan till Alice Cooper (H)

2008-12-25 @ 21:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0