victoria är cool låten - victoria rice

Segast i världeshistorien.
Sitter hos Vicke och väntar på att hon ska duscha klart, vilket kommer ta ytterligare några timmar.
Vad har hänt annars då?
Jo, igår var jag på Liseberg med Simon. Vi vann stjärnvinst på kexchoklad, åå vi var så nöjda, speciellt jag!
Sen blev det hemkomst och idol. Kevin och Alice i final, precis som jag trodde i början. Fast jag vill egentligen att Robin skulle gå vidare istället för Alice men jaja Kevin ska vinna, han är så underbar.
Sen blev det nattpromenad och lite skojsigt. Kom hem och somnade gott i min säng klockan fem.
Sov till fyra, gick upp och såg att pappa köpt blu-ray spelare och ny projektor och lite sånt, grymt bra kvalité om jag får lägga fram min proffsmening, kan ju allt om sådant. Eller inte haha!

Nej, nu ska jag fixa till mig lite så ser vi vad som händer ikväll. Ni får njuta av den åretstående kvällen och dagen innan ännu en jobbig vecka börjar med skola, jobb och träning.

Ciao yooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0