Kevin Borg - I've had the time of my life

Nu har jag precis sätt på reprisen av Idol och jag är så totalt kär i Kevin Borg att det är löjligt. Han och Alice i final och min lycka är gjord.  Jag åt skummtomtar och drack bubbelvatten under hela programmet för att trycka undan illamåendet för igår blev det en vild kväll för mig.
Började med att träffa tjejerna på mölndalsbro, en snabb sväng förbi några killar i klassen innan vi åkte till Börjes storasyster och förfestade i hennes lägenhet. Sen drog vi till Kourosh 18 års fest, där det var party och dans hela natten.
Jag måste ha dansat bort tio kilo - det behövdes. Fick också höra att jag var den bästa tjejdansaren, av en grymt snygg rappare, på dansgolvet och kanske i mycket större bredd också, så jag kan inte annat än tacka och ta emot.
Det var en bra kväll, jag är ju en dans tjej så dans på fest är det bästa jag vet och inte bara mingla runt.

Idag skulle det bli fika och dans, men jag kan inte röra min arm och axel, eller hela kroppen för den delen och jag tror inte en stor kaffe latte och en muffins är bra för varken magen och plånboken just nu. Så istället ska jag se på Pretty Women och njuta av att jag mår bäst. Trudelu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0