NeYo - Miss Independent

En bra kväll igår kväll.
Det började med Sushi med Carro och Vicke. Länge sedan jag åt det och vi tre hade det jätte mysigt, senare så åkte Vicke och jag hem till mig, åt upp en kladdkaka och bytte om innan Laserdome.
10 stycken till hade tiden och orken att komma med oss två på krigaräventyr. Jag måste säga att hade det riktigt roligt, springa runt med ett vapen i handen och skjuta alla röda gubbar, planera olika kupper och tja, jag älskar att få vara lite barnslig ibland. Det blev iallafall så lyckat att nästa gång ska vi köra 5 kamp inkl. rida tjur, sumobrottning och en massa annat skoj. Då ska vi också ha kameran för vi glömde den denna gången vilket var synd, vi var riktigt snygga i våra västar och pistoler. Men förloraren fick äta rostade gräshoppor och som tur var, blev det inte jag utan Hoff, lagom gott.

Efter det så drog alla hem till sig, duschade innan vi åkte till Monas syster och hade det roligt! 
Nu är det dagen efter, jag har precis lagat pannkakor till familjen, som blev mucho goda, och ska nu se på film. Ska bara bestämma vilken.
Ciaao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0